La det bli lys
Svein Are (nei, fremdeles ikke noe fornuftig i enden av linken) har tatt et bilde som viser hvordan jeg legger (det jeg trodde skulle bli) siste hånd på den elektriske anlegget rundt kurve-tåkelysene og 1000-metrene. meningen med de første er at sykkelen skal se større ut i trafikken; de siste skal gjøre det mindre utrygt å kjøre i mørket.
Hvor lenge var Adam i Paradis? Frem til lunch. Det ser ut som om den ekstra belastningen gjorde slutt på dynamoen. Og jordingen er ikke god nok så litt mer arbeid må jeg nok legge ned. Jeg har kjøpt to AutoSwitch modell AS5NB og AS5NB2 slik at jeg kan kontrollere begge lysene uten å få dustete brytere på styret.
Legg ellers merke til refleksene; alt for at sykkelen skal se stor ut i trafikken og senke sannsynligheten for å bli påkjørt. Svært lite italiensk, men funksjonalit må gå foran estetikk på dette ene feltet.
Hvor lenge var Adam i Paradis? Frem til lunch. Det ser ut som om den ekstra belastningen gjorde slutt på dynamoen. Og jordingen er ikke god nok så litt mer arbeid må jeg nok legge ned. Jeg har kjøpt to AutoSwitch modell AS5NB og AS5NB2 slik at jeg kan kontrollere begge lysene uten å få dustete brytere på styret.
Legg ellers merke til refleksene; alt for at sykkelen skal se stor ut i trafikken og senke sannsynligheten for å bli påkjørt. Svært lite italiensk, men funksjonalit må gå foran estetikk på dette ene feltet.
<< Home