Støtdemper
Her er hva en mann som er mindre enn meg mener om å kjøre BMW R150GS:
Bildet er tatt av Svein Are i Vinci og viser noe av lysutstyret. Og så ser vi Hustruen, naturligvis. Den eneste copilot i verden med instruksjonsrett og vetorett. Verdens beste passasjer!
Unless you have very, very long legs you'll be unable to put more than the tips of your toes on the ground; balancing this quarter-ton monster at a standstill requires concentration.For meg er den rett og slett perfekt; legg merke til at føttene er solid plantet i asfalten! Uansett, jeg har vært plaget med at noe har vært "løst" i styret. Fikk byttet styrelager to ganger (begge gangene på garantien) i fjor uten at det hjelp. På 70.000 service nå i dag ble årsaken identifisert: En pakning var utett og ene støtdemperen fremme var full av vann og hele innmaten var rustet i stykker. Med bare én demper blir det vridninger overalt. Derfor er begge dekke slitt sjeve; heldigvis er de ikke nye men modne for utskiftning likevel. Nær 500 euro koster det med service pluss feilsøking og skifting av en demper.
I'm 1.78m tall and weigh 106kg and this bike is too big for me; whenever I had to paddle it around in a parking lot I put down the side stand, slid off like a child dismounting from a pony, and pushed it round ? very, very carefully. BMW has an alternative saddle that is 40mm lower; a sensible choice unless you are an NBA candidate.
Bildet er tatt av Svein Are i Vinci og viser noe av lysutstyret. Og så ser vi Hustruen, naturligvis. Den eneste copilot i verden med instruksjonsrett og vetorett. Verdens beste passasjer!
<< Home